maandag 18 mei 2015

Nieuw weblogchallenge!!


Vanaf vandaag gaat er een nieuw weblogchallenge van start!
 
Het thema is: Holland
 
Wil je meedoen en ben je nog geen volger, wordt dan eerst volger.
 
Stuur een foto van je creatie (max.2) naar info@justanote.nl, dan plaats ik je creatie op het blog.
 
De uiterste inzenddatum is: dinsdag 30 juni 2014
 
De winnaar ontvangt de onderstaande mal van Marianne Design:
 
 
Succes!
 
Ik ben benieuwd naar jullie creaties!
 
Groetjes, Amanda
 
Inzendingen:
 

Kaart 1. Ingezonden door: Gaby
 

Kaart 2. Ingezonden door: Joke
 

Kaart 3. Ingezonden door: Gaby
 

Kaart 4. Ingezonden door Lisanne
 
 

Kaart 5 en 6. Ingezonden door Intruder Lady
 

Kaart 7. Ingezonden door Anita
 

Kaart 8. Ingezonden door Lisanne

Gesloten

Deze weblogchallenge is gewonnen door: Lisanne Bakker met kaart nr.4.

Lisanne, gefeliciteerd! Wil je je gegevens aan mij doormailen, dan stuur ik je de prijs toe.

Allemaal heel hartelijk bedankt voor het inzenden!

7 opmerkingen:

  1. Leuk thema, Amanda.
    Ga er binnenkort eens voor zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wie wil dat nu niet winnen? Ik ga eens hard denken om mee te doen, leuk...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk!! Ik ga mijn best weer doen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb net mijn kaartje gestuurd naar je, echt valreep, maar beter laat dan nooit, toch?
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  5. Leuke nieuwe uitdaging!
    Ga proberen om mee te doen.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Lisanne,
    Dankjewel voor deze kans Amanda.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen